Obsługa kancelarii

NazwaObsługa kancelarii
Dodano07-03-2019
OpisBardzo przydatne rozszerzenie dla wszystkich organizacji chcących obsłużyć za pomocą Alfresco procesy kancelaryjne. Rozszerzenie posiada następujące funkcje:
  • Obsługa wszelkiego typu korespondencji przychodzącej papierowo i elektronicznie
  • Obsługa wielu kancelarii oraz korespondencji między kancelariami
  • Zarządzanie archiwizacją dokumentów papierowych
  • Zapewnienie właściwego poziomu poufności dokumentów
  • Interfejs zoptymalizowany do specyfiki pracy w kancelarii
  • Integracja z systemami zawierającymi rejestry kontrahentów
  • Zarządzanie zleconymi zadaniami i monitorowanie ich realizacji
  • Obsługa korespondencji wychodzącej
  • Integracja z systemami firm kurierskich oraz Poczty Polskiej
  • Integracja z rejestrami dokumentów (np. umów) oraz procesami workflow (np. reklamacje)




















Chcesz otrzymać szczegółowe informacje? Zaznacz moduły i napisz do nas.