ONE wspiera procesy w kolejnych obszarach biznesowych

Nie wyważaj otwartych drzwi. Skorzystaj z doświadczenia ekspertów BeOne w zakresie procesów Workflow…

Klienci myśląc o rozwiązaniu Workflow zwykle wymieniają obszary Finansów, Korespondencji Kancelaryjnej, Reklamacji, Logistyki, Marketingu, Zarządzania Projektem, Zarządzania Relacjami Inwestorskimi, a także Obsługi Klienta. Natomiast wybór obszarów, które system powinien objąć wynika z analizy konkretnej organizacji. Wspólnie z Klientem przeprowadzamy analizę organizacji i wyodrębniamy procesy, których wdrożenie w systemie Workflow da Klientowi wymierne korzyści. Nasze doświadczenie wdrożeniowe Workflow w poniższych procesach gwarantuje kompetentne isprawne planowanie projektu, jego realizację oraz późniejsze utrzymanie i rozwój systemu.Poniżej przedstawiono obszary, w których system ONE Workflow wspiera naszych klientów.